Татуиране a priori

Sunday, June 08, 2008

Явно твърде много ми е дошло четенето на Кант напоследък, защото сега разглеждах разни сайтове за татуировки, за да подпомогна писането на курсовата си работа по социология, и прочетох вместо „временни“, вродени татуировки. Луда работа! Ама се замислих… Дали наистина не съм татуирана a priori, че сега толкова много ме вълнува тату културата и хората, които по някакъв начин са обвързани с нея?

В интернет попаднах на това:
„Изтатуирах цветна картина на Салвадор Дали
върху плътта на посивелите си истини – мислите си
превърнах в бои, думите – в остриета.
Пречистени в спирт
мечтите бяха художника: Животе,
рисувай ме още!“
Доколкото разбирам, писал го е някой си (roamer)… и е хубаво.

Наскоро един преподавател ми каза, че изказванията ми са доста добре аргументирани и че съм по- словоохотлива от Джоки. Попитах го: Наистина ли?! Изненадах се, защото нямам такива наблюдения върху себе си – тъкмо напротив (още повече, че имам проблем с вербалната комуникация)! Но тъй като ми се струва, че оценката му е обективна, това си влезе като страхотен комплимент!

В този ред на мисли, вчера Борис, вече известен и като „Ментален Дон Жуан“, ми писа относно едно мое изказване, че явно е бил прав в преценката си за мен и аз наистина съм „една успешна аналитична дяволица, която има доста пенетрираща преценка за ситуациите в реално време“.

П.П. Странно, но от една статия в интернет разбрах, и то едва сега, че двойката, която прави любов в клипа на Мария Илиева „Лунен сън“ и на която толкова много се кефех преди години, когато той излезе (заради татусите, а и не само), всъщност се състои от Емо Сапаревски и съпругата му Драга… Интересно…
Пратих го на Джоки и на Роко.
Джоки ме попита откъде познавам човека и да не би случайно и аз да съм участвала в клипа…
Роко пък се изкефи, но той сега се кефи и на емо децата…

Вашият коментар

