Паралелни светове

Sunday, January 18, 2009

Преди около месец, нещо започна да ме гложди отвътре… „Wonderful Copenhagen“ взе да ми се вижда пуст, безинтересен и тесен. Имах чувството, че в Дания времето е спряло и аз се намирам в омагьосан кръг, от който няма излизане. Прииска ми се да се върна в България, още повече по празниците, когато изпаднах в емоционална криза… Не, че съм била сама и не е имало с кого да празнувам, но… не беше същото без семейството и приятелите ми!

Преди няколко дни, секунди, след като кацнах на летище София обаче, се сблъсках с натрапчивата българска действителност… Веднъж стъпила на българска земя, осъзнах колко ми е празно тук. И после- мръсотия, безхаберие, агресия от всички страни… Контрастът между София и Копенхаген ме зашлеви много брутално!

One thought on “Паралелни светове

  1. и на мен ми е така-пусто, празно на повечето места, на които имам над 3 дни престой. и усещането май не зависи от присъствието или не на близки и/или любими хора наоколо. преди пловдив беше град, в който „се чувствах на мястото си“, сега май и това усещане изфиряса

Вашият коментар

