Цялата истина и нищо друго, освен истината…

Tuesday, December 09, 2008

В песента „The truth“ на India Arie се пее: „I remember the very first day that I saw him/ I found myself immediately intrigued by him“

Не, не вярвам в любовта от пръв поглед! Но вярвам в любовта… от втори поглед. Обожавам моментите, в които осъзнавам, че първоначалната ми преценка за хората не е реална. Когато преоткриеш човека до себе си, започваш да се чудиш къде ти е била главата в началото и как си могъл да игнорираш този човек толкова време. Това ми се случва вече за трети път… и е много по- силно от всякога!

Блаженство. Невъобразим комфорт и топлина се разливат по цялото ми същество. Не мога да повярвам, че най- сетне намерих човек, с когото да си приличаме толкова много и същевременно да сме толкова различни, но само до степен, в която можем да се допълваме взаимно. Толкова е хубаво да водя истински, интелектуален разговор с някого и да не усещам как отлита времето. Да се заливам от смях и да се разтапям от радост всеки път, когато съм с него. Да ми е толкова приятно с него, че чак да не ми се иска да си тръгна…


Вашият коментар

