?

Помня, че когато бях малка, имаше поредица от занимателни детски книжки, наречени „Защо”, а главен техен герой в тях беше Защончо. Той задаваше какви ли не въпроси, свързани с физични, химични и какви ли не закони… В книжките винаги се даваха точни и ясни отговори на всяко едно питане, отправено от мъничето, което иска всичко да знае.

Сетих се за тази поредица току- що, прехвърляйки няколко „защо”- та в главата си.

Защо все по- често се събуждам, без да помня сънищата си?

Защо не ми е хрумвало да се занимавам с дърворезба например, при положение, че дядо ми е дърводелец, а и баба ми е имала досег с тази материя?

Защо все на мухъли попадам?

Защо нямам спомен майка ми и баща ми да са си играли с мен?

Защо вече почти не помня какво ми се е случвало в Копенхаген?

Вашият коментар

