Сблъсък на мнения

Както изглежда, мненията за моята светла личност се разделят на два противоположни лагера. Една част от хората смятат, че съм агресивна и нагла, а другата- че съм много чувствителна, умна и добродушна.

Забелязвам, че хората ми лепят неадекватни етикети, когато нещо в поведението или начина ми на изказване, не им изнася или пък, когато не са съвсем наясно що за човек съм. Не, че не съм била преднамерено нагла и саркастична, но не ми е начин на живот, а по- скоро защитна реакция от онези, които не желая да бъдат част от живота ми; които безцеремонно искам да отблъсна от себе си!

Никога не съм се стремяла да се харесвам на всички, но съм се опитвала да намеря златната среда във взаимоотношенията си с хората.

Вашият коментар

