Неделя в Зоологическата градина…

  • Един от приматите втренчи поглед в мен, а после ми… показа дупето си… Нещо беше раздразнен. Сещам се, че аз правех така в детската градина, когато си харесвах едно от момчетата. Павел.
  • Николай Терзиев ми каза, че изглеждам по- минорна от обикновено… Хм. Вероятно, защото не можах да спя почти цяла нощ.
  • Ивета, която беше заедно с Лъчо, ме засече при клетката на рисовете. Най- малко нея съм очаквала да видя там… По- скоро подозирах, че може да попадна на ведър татко с тригодишно момченце.
Вашият коментар

