Детска приказка?!

И това ми било детска приказка

Натъкнах се на „Синята брада“, когато бях в първи клас. Всички мои съученици много я харесваха. Казах си, че и аз трябва да я прочета, щом отзивите са така добри…

Не знам точно какво, но помня, че нещо ме смути в тази книга… Дали беше заради илюстрациите, или нещо в текста не ми се видя съвсем наред, но така не я прочетох…

Днес, когато за пръв път ми се случи да чуя тази история, косите ми настръхнаха. Тази детска приказка ми се видя по- зловеща и от филм на ужасите. Да не говорим, че на много места има страхотна неяснота по отношение на това какво предизвиква действията.

Вашият коментар

