Радостни хълцукания

23:23ч.

Вчера, по това време, приключи най- странното и същевременно най- радостното телефонно обаждане, което някога съм получавала…

Около два часа преди това, завършваше поредната среща на курса ни по сценарно писане. Вече бяхме структурирали и изчистили замислите си, когато ни поставиха задачи да напишем разкази по тях. Не стигна време да разискваме моя текст. Лилия ме помоли да й дам листовете с разказчето си, за да ги прегледа. Обясних й, че не е довършено, а и свястно заглавие не успях да му измисля…

По- късно същата вечер, телефонът ми зазвъня на пожар. Зачудих се кой може да се е сетил за мен по това време… Гледам – непознат номер. Натискам зеленото копче на слушалката. Ало.

Отсреща познат глас. Лилия. Гласът й трепереше…

Не ми стана ясно откъде има номера ми, след като не бях й го давала… При предишната ни среща имах чувството, че се засегна лично от писанието ми. Тогава ме изравни с земята… Реших, че пак нещо не й е допаднало и от някъде е докопала номера ми, за да ми се навика отново…

Вместо това, червендалестото, благо същество направо се разтапяше от кеф от другата страна на слушалката. Това било брилянтен разказ… Най- добрият от всички! Толкова простичък, но толкова емоционален и докосващ… Тя щяла да ме изтъпани пред всички при следващата ни среща и щяла да им обясни, че ето така се пише… Толкова било ясно, че тя без никакъв проблем можела да си го представи поставено и за театър, и за кино…

Мацката направо ме срази! Едва сдържах радостните хълцания, които напираха от гърлото ми… Не защото съм си въобразила, че разказът ми е чак толкова стойностен, а защото тя – Лилия – която преди дни ме беше сринала, сега мъркаше доволно и обясняваше как съм й направила безценен деня с този материал.

Постави ми бойна задача за понеделник…

– Моля те, довърши го! Но, Дес, умолявам те, не ги хвърляй в трагедии тези двамата! Накарай ги да прозрат нещо… Да има двустранна метаморфоза…

Хм… не знам защо, но мен все трагедии ме тегли да пиша… Wish me luck…

Вашият коментар

