Равновесие и толерантност

В събота си направихме пикник на закрито по случай рождения ден на Джоки. Тя така пожела, за да няма врява и прекалено много хора. Подарихме й целогодишен абонамент за списание „Одисей“ за 2008 година. :) Грешка няма!

На своеобразното угощение, някои от нас играха китайски шах, а други – слушаха музика и говореха за мухъли и мухли. По- късно, след стабилно количество кола, сандвичи, чипс и снакс с аромат на вмирисани чорапи, се накачулихме около монитора на един от компютрите, грабнахме по едно парче торта и зазяпахме „Equilibrium“. Ето какво ни чака:

Сюжетът се връзва много добре със замисъла на Джоки за сценарий и донякъде с моя. Не знам дали обаче, която и да било от двете, би могла да направи нещо толкова мащабно като реализация…

В неделя гледах „Milk“.

Шон Пен е брилянтен в тази си роля! Филмът е интересен и трогателен! Хареса ми! Май скоро не бях гледала свестен гей филм…

П.П. По повод на първия филм: Майка ми има един познат, когото и двете ненавиждаме. Заклет ерген и то покъртително досаден. Когато бях на около 14 години, същият този човек заяви, че чувствата са грешка и разумът трябва да е водещ. Тогава бях сигурна, че греши. Сега вече не съм чак толкова убедена…

Вашият коментар

