„Am I too much for you“?

6 thoughts on “„Am I too much for you“?

  1. точно тази (любима) жена, точно този клип, точно тези нейни панталони съм ги гледала с някакво неосъзнато умиление и желание.. ах, трябва да напиша нещо!

  2. :) Аз не съм имала подобни мераци към Skin… P!nk ми беше слабост… меко казано…

  3. м, пинк
    скин страда, мъчи се, обръснала си е главата, негърка е, британка е, пее за расизъм, политика, хомофобия, за социални проблеми.
    ей тъй се влюбва дете!

  4. Аз не знам как се влюбих в P!nk, но беше силно… Имаше много общо с attitude-а й, какви неща пее (най- вече в първия си албум) и ексцентричната коса.
    Малко преди това си падах по един момък, който се появи със зелена коса на бала си. Оттогава го наричам Водораслото… Първата ми голяма любов… Естествено, несподелена.

  5. ах предпочитам ги несподелени.
    така наистина не разбираш какво изпускаш.

  6. Мен пък точно това ме терзае… А специално за този човек… Трябваха ми две години, за да го избия от главата си…

Вашият коментар

