Двигателни*

  • Животът ми е късогледа котка, втренчила присвит взор в злокобни видения.

Вметка: Котката носи късмет на къщата. Символ е на магическите сили на природата, символ на вечността, заради навика си да се свива на кълбо. Емблема е на независимост. Котката се използва и като символ на успеха.

  • Параноя е обсебила кръвта ми…
  • С несъществуващи балетни стъпки, мляскам собствените си надежди.
  • Гният мравките насън, а Смъртта жабури зъби.
  • Не бих могла да сбъркам гласа ти… Нито твоя, нито неговия. А дори не знам защо направих подобна асоциация. Всъщност… знам:

Имам усещане за нещо неизживяно с теб…

_______________________________________________________________________

* двигателен – който се отнася до движение. Или… какво минава през ума ми, докато ходя или пътувам.

2 thoughts on “Двигателни*

  1. не съм любопитна.
    не любопитствам.
    не давам съвети. не наставлявам. не изисквам. не настоявам. не съм нахална.
    но
    пиши повече такива неща
    пиши повече Чувство и с чувство
    събития, обявления, четения, книги и концерти (примерно) винаги ще има.
    но ти пиши пък. теб.

Вашият коментар

