Из един невероятно приятен уикенд в Сдухлиево

  • Джин с тоник с Музата, която, не без основание, си позволи да нарече нашето родно място Сдухлиево, вместо Севлиево
  • Разкази за странни сънища по Еньовден, които не е ясно, дали са били сънища или по-скоро просънища ( в просъница)…
  • Промяна в социалния ландшафт на Club Coffee – Theatre а.к.а. Рока…
  • Мартин, когото познах по… татуировките…
  • С Музата се спукахме да се хилим с тази компания…
  • Очеизваден флирт…
  • Абсолютно неочаквана засечка с Павлин – бивше гадже на братовчедка ми, когото познах по усмивката…

Вметка: Въобще… хората се променят, не се маят… Някак странно ми се стори, че  ги познавам по някакви детайли, които са ми се запечатали в съзнанието като отличителни, а не по физиономиите им…

  • Какво беше обратното на щъркел?
  • Искам да си направя тениска, на която да пише… Мащерка… Кефи ме как звучи…
  • Ой-ой…
  • Многу зле постъпих с туй мумичи…
  • Можиш да му кажиш да се обеси на улея на площада… Пийш бира с тоз изедник, пък на мен не се обади!
  • Веселба…
  • Събуждане по едно и също време…
    • Бира, която не ни се услажда…
    • Концерт на група габровски хлапетии, наречени Double penetration… Нека името не ви подвежда… Свежарки бяха младоците… Чудесно се представиха на родителската среща… :)
  • Ни е к’от да ни свирят момчетата…
  • По пътя от Габрово до Севлиево… пяхме… Ой-ой… :)
  • Увещаване за по- дълго оставане и разпити кога пак ще се прибирам…
  • Не знам кога последно съм се чувствала толкова добре вкъщи…
6 thoughts on “Из един невероятно приятен уикенд в Сдухлиево

  1. пък аз се запознах с едно супер яко момченце от севлиево!

  2. питах го, не те познава. момченце е, на 15! ама прекрасен! учи в габрово. за музиката още не знам.

  3. Мхм, едва ли го познавам… Младото поколение са далеч от погледа ми през по- голямата част от годината… Аз с батковците съм по- запозната. :)

Вашият коментар

