Късчета

  • Сънувах… Уверен, сериозен мъж на зелен мотор. [Не бих казала, че това му приляга, но така го сънувах.] Същият, който ми се радваше в един друг сън…  Виждах го често по улиците на София, а и не само по тях… После на площад Славейков видях и мотора, на който го бях сънувала…
  • Сънувах…  Пробни снимки за български филм, режисиран от Атанас Атанасов… С мое участие… [?!] Сънувах.
  • Увещаваха ме да пиша. Доста хора… Дори един човек, от когото никога не съм очаквала, че ще го чуя- Сив. „Упорствай!“, „Пиши, Пътева, пиши!“, „Не се отказвай от това, което те вълнува и ти носи удоволствие!“, „Пиши разкази!“
  • Пътева  пише, но не точно така, както й се иска… И не разкази… Няколко пъти ме подканяха да се включа в един фестивал в Червената къща декември месец… Не се вдъхнових чак дотам… Опитах да напиша  разказ. Началото е добро. :) Стъпка напред…  Но не си вярвам дотолкова, че да застана пред публика, както се очаква от мен…

  • Изложба на Венци Занков. Познати лица, с които не ми се говори… И стъпка назад в миналото. За момент.
  • Театър, театър, театър, концерти и разни литературни четения. И пак познати лица, с които не ми се говори… много. А тези, с които искам да си говоря… [въздишка и отпиване на голяма глътка червено вино]
  • И изведнъж… Близнаци… Отново! И няколко чудения, които не ми дават мира…
  • ‘С дъх на кафе’ – Антъни Капела.
  • В търсене на книги, които не откривам…
  • П.П. Така подреден, тексът малко ми прилича на птица, разперила криле… Не е търсен ефект, но ми харесва! Вече пея предимно, когато съм сама… и не нося червените обувки…
6 thoughts on “Късчета

  1. Пътева, я да се усмихнеш! Червените обувки са задължителни :)

  2. защо го направи, пътева? ти имаше всичко!
    появи ми се някъде да ти видя съмнителното изражение. залипсвало ми е някси..

  3. ами това направи – Но не си вярвам дотолкова, че да застана пред публика, както се очаква от мен… – тоест все още го правиш. бих ти била параван! : ))

Вашият коментар

