Гениалност по време на бронхит

Наложи се да се лекувам от бронхит. Не ми остана нищо друго, освен да си стоя вкъщи, да пия чай и антибиотици, да дишам дълбоко и да изгледам трите сезона на ‘The big bang theory“, които Sir ми препоръча. Покрай историите за гениални умове и открития,  разбрах какво е имал предвид, когато каза, че котката е жива… :)

Впрочем, антибиотиците не ми действат и дробовете все още ме болят. Явно ще трябва да се прибегне до бабините рецепти.

Изоставих за малко Антъни Капела, чиято книга се опитвам да привърша от три седмици поне… Прокрадна се един разказ на Вежинов. Всъщност, той се появи по друг повод, но е обвързан с необикновения ум. Белият гущер.

2 thoughts on “Гениалност по време на бронхит

  1. А, този разказ е много странен…С Мар го четохме в квартирата едно време, и двете бяхме много впечатлени… :) Аз Павел Вежинов много го уважавам.Разказите му ми носят някакво много странно приятно меланхолично настроение, някаква прашна топлина …Много странно ми действа :) Ето една тема to talk about over a beer :P

  2. Да, и аз бях много впечатлена, когато за пръв път прочетох „Един есенен ден по шосето“… И както ти казваш, има особено настроение, „прашна топлина“…

Вашият коментар

