Странно поприще

shutterstock_144544811

– Ти много странно поприще си избрала…

С тези думи ме посрещна в дома си една приятелка, с която не се бях виждала от много време. Попитах я какво има предвид.
Каза ми нещо в този дух: Ти си много искрен човек и работата в медиите не се връзва с представата на хората за теб…

Това лош човек ли ме прави? Продажница? Аз харесвам работата си, но истината е, че от доста време водя борба себе си за това дали има смисъл да продължавам… Вече дори не знам доколко полезно за хората е всичко, което се опитвам да правя. Тук пак ми идват наум „момиченцата“ на Кьосев, понеже са ми важни… и понеже доскоро се виждах сред редиците на онези, които вярваха, че нещо могат да променят… Битката отвътре е тежка, когато виждаш, че си от малцината, която се съпротивляват на статуквото.

Заболя ме, когато видях как обезличават един мой коментар, за да останат държавните институции ненаплюти, за да може милите медия покаже колко е послушна… И това само с няколко подменени, натрапени в текста думи…

Това ми се случва за пръв път. Когато постъпвах на работа, аз поставих изрично условие да не ме карат да пиша неща, които влизат в разрез с личните ми принципи.  Аз стоя на ръба. Ще броя до три.

П.П. Въпросната приятелка ми подари и „Истината“ на Тери Пратчет. Пожеланието гласеше да не спирам да я търся.

Снимка Shutterstock

Вашият коментар

