Свобода от/на медиите

Фейсбук победи пеевскоидните медии в собствената им игра. Безплатно. Без цензура, без натиск, без слугинаж. Предайте се, смешни сте!

Този коментар е на Симеон Петканов по повод акцията с „оставката“ на Орешарски днес следобед.  Ето моята реакция:

Ще прозвучи малко като Стокхолмския синдром, но ще си кажа честно – боли ме, че се преекспонира това, че Пеевските медии дезинформират обществото. Нима други медии не го правят? Да не би да не уволняват хората си, защото задават неудобни въпроси? Писна ми от медийните войни, писна ми от атаките.

П. П. Ще си кажа честно и друго нещо. Понякога мечтая за уволнение.

П. П.2 Явно и аз съм наемник на олигархията…

П. П.3 Сетих се за нещо, което не се споменава във филма. Според мен шансът да отидеш да работиш за медии на Прокопиев, след като си работил за Пеевски (и обратно), е нищожен, да не кажа никакъв. Независимо колко добросъвестно си вършиш работата.

Снимка Bryan Durushia

Вашият коментар

