Ретроспекция: 2014

shutterstock_225786997Годината: Доста променлива на състояния и емоции… Мудна и спокойна, а след това ненадейно стресираща. После интересна и вдъхновяваща, изпълнена с особени трепети, но в същото време напоена с немалко негативни преживявания, болка и тъга…

Книгите/ Авторите: Постепенно се отърсих от желанието да чета български автори, макар че на няколко пъти се връщах към Богомил Райнов в Сдухлиево. Смях се много на представянето на книгата на Етгар Керет „Изведнъж на вратата се чука“, но текстовете не ми харесаха чак толкова. Най-после стигнах и до Борис Виан и неговите „Сърца за изтръгване“, но не бих казала, че ме впечатли особено. Препрочитах разни древногръцки митове заради един проект in progress… Туве Янсон ме изненада с прозата си за възрастни, а „Куклената къща“ ме очарова.

+ Малко преди Коледа си купих „Философия на фотографията“ на Цочо (Бояджиев). It was about time… ;)

Филмите: „Once“ – филм, който ме разглоби емоционално… „You’re not you“, посветен на хората с амиотрофична латерална склероза, също ме впечатли (Хилари Суонк е брутална!), а и бе в унисон с настроението ми в последните месеци… „A moment to remember“…

Най-слушано: BANKS + Trixie Whitley + Black Dub + City and colour + Alexisonfire.

Пиесата: Явно тази година танците, фотографските курсове и „Вечерите на седмото изкуство“ са изяли времето ми за театър. Бях само една постановка – „Едно малко радио“… Това е второ представление на Теди Москов, от което си тръгвам след първия половин час… Иначе Мая Новоселска е голяма…

Концертът: Два концерта на smallman, които ми напълниха душата и… сърцето… Все още чувам баса върху небцето си…

Пътуването: Екстремни изживявания около командировките в Гърция и Италия…

Хората: Преоткривам ги…

Най-милият подарък: Един поглед…

Epic FAIL: Скандалите с нашите това лято…

България: Нетолерантна.

Светът: Все така неприветлив…

Приятелите: Разпилени, но все толкова ценни.

Аз: Вдъхновена, раздвоена, но малко по-решителна…

Снимка Shutterstock

Вашият коментар

