Ретроспекция: 2016

shutterstock_225970501

Годината: Нелека, изпълнена с емоционални и професионални трусове, но даваща надежда за положителна промяна и загърбване на страхове и на токсични хора, които ми влияят зле;

Книгата/ Авторът: „Стъкленият човек“ от Ерих Кестнер;

Филмите/ Сериалите: Westworld, Vikings, Stranger things;

Най-слушано: Smallman, Frank Ocean, Jhene Aiko, Leon Bridges, Sinead Harnett;

Пиесата: „Нощна пеперуда“;

Концертът/ Фестивалът: Концертът на smallman за промоцията на Inner Oceans/ Summer swing dance camp в Камчия.

Пътуването: Роудтрип/фотоуикенд с Вера Гоцева a.k.a.„Мацката с телефона“ в Централния Балкан за рождения ми ден, а после и с Диана в Родопите.

Хората: Отлюспват се все повече и повече, но така поне оставаш с онези, на които можеш наистина да разчиташ;

Най-милият подарък: Топли целувки по бузите, искрени разговори и прекарано заедно време;

Epic FAIL: Все още не съм се научила да се доверявам на интуицията си;

България: Изправена пред безпътица;

Светът: Неузнаваем;

Приятелите: Все толкова близо, все толкова далеч;

Аз: Съм най-лошият си враг, но и най-добрият си приятел.

Снимка: Shutterstock

Вашият коментар

